Pages

Thursday, October 20, 2016

...

მე არასდროს შევხვედრივარ ადამიანს , რომელსაც "კარიდან გააგდებ და ფანჯრიდან შემოვა"..
ალბათ ჩემ სახლს ფანჯარა არ აქვს... ცოტა ხნის წინ შემადარეს სახლს.. უფრო ციხესიმაგრეს.. მე შემამაშინა ამ შედარებამ...
ჩემ სახლს ფანჯრები არ აქვს... ყრუ კედლებია, რომელიც არ იმტვრევა? თუ არავის უცდია მათი დამტვრევა?!
იქნებ მე ვაგდებ ისე, რომ ღია კარში შემოსვლაც აღარავის უნდა?!
და რატომ ვაგდებ მაშინ თუ ფანჯარასთან ვდგავარ და ველი?! და თუ ფანჯრები არ მაქვს?!
მაშინ რატომ ველი , რომ კედელს შემოანგრევს?! იქნებ სწორედ მაგიტომ ვაგდებ ,რომ დაანგრიოს, გაანადგუროს , ჩამოშალოს და ნაცრად აქციოს ეს ჩემი ხუხულა მე რომ კედელს ვეძახი?!  და რომ ჩამოანგრიოს და მომაყოლოს?! ჩემივე ნანგრევებში დამმარხოს...
და იქნებ მინდა , რომ დამმარხოს?!
არა.. არ მინდა ! ზედმეტად ამაყი ვარ იმისთვის ,რომ ასე მარტივად დავიმარხო...
და იქნებ უბრალოდ ბრძოლის ჟინი მაქვს?!
ღმერთო... რამდენ კითხვას ვუსვამ ჩემ თავს და ვისგან ველი პასუხს?!
და მაინც....  რა დახვდება ფანჯრის მიღმა?! ყრუ კედელი..... 

No comments:

Post a Comment